MVH felület használata PDF Nyomtat Email
Írta: Tanács Mária   
2014 április 10. (csütörtök) 13:19

Tájékoztatjuk a tisztelt pályázókat, hogy az MVH elektronikus ügyintézői felülete megváltozott. Azok a pályázók, akik 1 évnél régebben regisztráltak az MVH rendszerébe és az adataikat az elmúlt évben nem módosították, az elektronikus felületre való első belépéskor hibaüzenetet kapnak.

 

A hibaüzenet azért jelenik meg, mert az MVH gyakran tapasztalja, hogy az ügyfelek elfelejtik az ügyfél-nyilvántartási adataikban  bekövetkezett változásokat 15 napon belül bejelenteni, ezért az elektronikus kapcsolattartás sok esetben nem működik. (megszűnt e-mail cím, telefonszám..stb) Azért, hogy az adatok naprakészek legyenek, beépítettek egy plusz modult.  A lényege, hogy a benyújtás előtt minden ügyfél ellenőrizze le a nyilvántartott adatai helyesek-e, azokban történt-e változás.

  Az ellenőrzés menete a felületen: rá kell klikkelni a „Nyilatkozat az ügyfélnyilvántartása adatok helyességéről” linkre, majd ott áttekintve  az adatokat, jóvá kell hagyni és máris megjelenik a szokásos menü, indítható a kifizetési kérelem feltöltése. Ha az adatok nem megfelelőek, akkor a szokásos adatmódosító felületen kell az adatokat javítani.

Az elektronikus felület használatából fakadó kockázatok, hasonló problémák elkerülése érdekében javasoljuk, hogy lehetőség szerint legalább két héttel a beadási határidő előtt ellenőrizzék a meghatalmazottak, hogy a benyújtani kívánt kérelem felületéhez hozzáférnek –e.

 

Letölthető tájékoztató